حالا وقت ثبت‌نام برای مسابقه‌ی منطقه‌ای است. برای این کار لازم است:

۱- تیم(های‌) خود که تک تک اعضای آن واجد شرایط هستند را انتخاب کنید. فعلاً سهمیه‌ای برای تعداد تیم‌های هر دانشگاه نیست. ما توان پذیرش حدود ۹۰ تا تیم را داریم. اگر تعداد متقاضیان بیش‌تر شود مجبود خواهیم شد حداکثر تعداد تیم‌ها از یک دانشگاه‌ را محدود کنیم.

۲- این تیم‌ها باید با جزییات کافی در سایت 5th Iran Internet Programming Contest ثبت نام شده باشند. لزومی ندارد که این تیم‌ها حتمن در مسابقه‌ی اینترنتی شرکت کرده باشند. می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید یا اضافه کنید.

مدارک زیر باید حداکثر تا ۳۰ آبان ۸۶ به شماره‌ی ۶۶۰۱۹۵۶۸ فاکس شوند:

  1. نامه ای به‌امضای یک مقام رسمی دانشکده یا دانشگاه که در آن اعضای تیم ها به طور کامل معرفی شوند (شامل مربی و سه عضو تیم) و گواهی شود که تک تک اعضای تیم دانش جویان آن دانشگاه هستند.
  2. فبش پرداخت حق ثبت نام برای همه‌ی تیم‌های آن‌ دانشگاه (هر تیم ۱۵۰،۰۰۰ تومان) که باید به حساب727.65 خزانه نزد بانک مرکزی ایران به نام دانشگاه صنعتی شریف واریز شده باشد.
جزییات نامه‌ی دانشگاه:
  • نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد هر عضو تیم (افراد متولد ۱۳۶۳ (یا ۱۹۸۴ میلادی) به بعد در هر مقطعی می‌توانند شرکت کنند.)
  • شماره‌ی دانش‌جویی هر عضو تیم‌
  • سال ورود و مقطع تحصیلی و رشته‌ی هر عضو تیم‌
  • برای دانش‌جویان ارشد، سال ورود به دوره‌ی کارشناسی هم ضروری است (دانش‌جوی ارشد نباید بیش از ۸ ترم از آغاز دوره‌ی کارشناسی اش کذشته باشد. یعنی عملاً در ایران فقط دانش‌جوی ارشد ترم ۱ که دوره‌ی کارشناسی اش را حداکثر ۴ ساله تمام کرده باشد می‌تواند شرکت کند)
اسامی اعضای تیم معرفی شده باید دقیقن با اسامی تیم ثبت‌نام شده در سایت ای‌سی‌ام یکی باشد.

فقط با این آدرس و تلفن تماس بگیرید و مدارک فوق را فاکس کنید. از ارسال این مدارک با ایمیل جدن خودداری کنید. البته اصل این مدارک را باید در روز ثبت نام در دانشگاه صنعتی شریف با خود بیاوید.

لطفا به دقت این پست را بخوانید و از ارسال ایمیل به من در این خصوص اجتناب کنید چون وقت پاسخ دادن به آن‌ها را ندارم.