مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

1. به سایت ‏http‪://cm‪.baylor‪.edu‪/welcome‪.icpc, وارد شوید.

2. در قسمتregionals گزینه ‏Upcoming regionals را انتخاب کنید.
3. به دنبال سایت تهران با نام 
Asia Tehran - National First Round Programming Contest بگردید و  روی شکل سمت چپ آن یعنی علامت کامپیوتر کلیک کنید.
4. از آنجایی که هنوز برای نام کاربری ثبت نام نکرده اید روی عبارت ‏
register کلیک کنید. (گزینه هایی که باید حتماً پر کنید با علامت ستاره قرمز مشخص شده اند.) هنگامی که می‌خواهید نام موسسه آموزشی را پر کنید باید نام موسسه آموزشی را در لیست نمایش داده‌شده پیدا کنید.

5. پس از وارد کردن همه اطلاعات  بر روی دگمه ‏register کلیک کنید.

6. اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به صفحه داشبورد خواهید آمد.

7. در قسمت سمت راست گزینه ‏Create a team را انتخاب کنید.

8. لیست مناطق مسابقات ای سی ام در صفحه جدیدی باز می‌شود. بر روی مناطق آسیا کلیک کرده و سایت تهران را انتخاب کنید. در سایت تهران مسابقه  ابتدایی (Asia Tehran - National First Round Programming Contest) را انتخاب ‌کنید.
9. در صفحه جدید به تعداد مورد نیاز تیم می‌توان اضافه کرد. نام تیم ها را اضافه کرده و دقت کنید که نام موسسه آموزشی که در صفحه نشان داده شده است همان موسسه شما باشد. بر روی ‏
Next کلیک کنید.
اگر کار های فوق را درست انجام داده باشید. باید به صفحه جدیدی وارد شوید که مشخصات تیم(شامل نام و نام مربی که همان شما هستید) و مشخصات سایت تهران در آن آمده باشد.
برای وارد کردن مشخصات اعضای تیم، هر کدام از تیم شما دارای دارای یک لینک ‏
Add می‌باشد. اگر فردی که می‌خواهید نام آن را وارد کنید قبلاً مشخصاتش در سایت وارد شده باشد تنها کافی است  نام آن را به صورت نام و نام خانوادگی و یا ای‌میل وارد کنید و شخص مورد نظر را در لیست باز شده انتخاب نمایید. در غیر این صورت، بر روی گزینه ‏Add new person کلیک کرده و مشخصات فرد مورد نظر را وارد کنید. همین عملیات را برای بقیه اعضاء تیم(تیم ها) هم انجام دهید.