استاد ارجمند جناب آقای دکتر قدسی
ضمن عرض سلام به اطلاع می رساند انجمن علمی دانشکده ی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طبق برنامه ریزی انجام گرفته در نظر دارد، پانزدهمین مسابقه ی برنامه نویسی دانشجویی امیرکبیر را در تاریخ جمعه ۲۹ آبان ماه برگزار نماید. 

طبق هماهنگی های صورت گرفته مسابقه ی امسال به صورت مشترک با دانشگاه فنی مونیخ (TUM) و پلی تکنیک لوزان (ÉPFL) به صورت multisite‌ برگزار خواهد شد.

علاوه بر این همانند سال گذشته، برای آن دسته از تیم های ایرانی که به هر دلیل موفق به شرکت در مسابقه ی حضوری نمی شوند، مسابقه ی آنلاینی به صورت موازی با مسابقه ی اصلی، در نظر گرفته شده است.

کلیه ی تیم هایی که قصد شرکت در مسابقه ی حضوری را دارند، لازم است نهایتا تا ۲۵ آبان ماه، در سایت مسابقه به نشانی (http://icpc.aut.ac.ir) ثبت نام نمایند.

ضمن تقدیم پوستر مسابقه خدمت جنابعالی، تقاضا داریم این رویداد را از طریق وبلاگ "مسابقه ی ای سی ام در ایران"،‌ به اطلاع دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند رسانده و شرایط را برای ثبت نام تیم هایی که متقاضی شرکت در مسابقه ی آنلاین هستند، در سایت بیلور فراهم فرمایید.

با تشکر
انجمن علمی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر